Úvod » Motory benzínové » Motor HG 200 L s rozběhovou spojkou 6,5 HP


        

Motor HG 200 L s rozběhovou spojkou 6,5 HP

Motor HG 200L s rozběhovou spojkou 6,5

novinka

skladem

 

Skladem: 11 ks
Číslo produktu: HG200L
naše cena bez DPH: 4 702 Kč
naše cena s DPH (21 %):
5 690 Kč

do košíku:
  ks  

Motor s automatickou rozběhovou spojkou a převodem do pomala 2:1(max. 1800 ot/min).  Spojka a převod je umístěn v samostatné skříni se zvláštní olejovou náplní pro dosažení vysoké životnosti. Spojka funguje  tak, že při zvýšení otáček spojka sepne a roztočí se vývodový hřídel. Při volnoběžných otáčkách je vývodový hřídel v klidu, bez zatížení může být lehce unášen.  Používá se například na motokáry, traktůrky nebo  na různé jiné stroje.

  • Provedení: 4-dobý, OHV, 25° skloněný, 1-válec, vzduchem chlazený
  • Obsah: 196 cm3
  • Vrtání x zdvih: 68 mm x 54 mm
  • Max. výkon: 6,5 k při 1800 ot/min  výstupního  hřídele
  • Max kroutící moment 24 Nm/1250 ot./min
  • Zapalování: Bezkontaktní elektronické
  • Startování: ruční
  • Obsah nádrže:4 l
  • Spotřeba benzínu cca: 230 g/k/h
  • Objem oleje v motoru: 0,6 l, 15W40
  • Rozměry D x Š x V:
  • Váha bez náplní: 20 kg
  • Výst. Hřídel D x L (norm. prov.): 20 x 50
  • Smysl otáčení CCW (proti směru hod. ručiček při pohledu na hřídel)
  • Nové provedení osvědčeného motoru s dlouhou životností, nový, účinnější tlumič
    výfuku (nižší hluk), zvětšená nádrž, nové vylepšené provedení karburátoru
  • Tímto motorem lze přímo nahradit motory HONDA GX 160, GX 200 a jim podobné typy v různých stavebních, zemědělských, zahradních a jiných strojích. Veškeré připojovací rozměry jsou shodné, výjimkou může být jiné provedení výstupního hřídele nebo ovládání plynu, ale to lze většinou přizpůsobit. Motor GX 160 má stejné rozměry jako GX 200 a náš HG 200, pouze GX 160 má jen 5,5 HP =vrtání x zdvih: 68 mm x 45 mm

Důležité upozornění: Ponechání benzínu v nádrži déle než asi 2 měsíce, zvláště při otevřeném uzávěru paliva, vede k zanešení trysek a dutin karburátoru příměsemi v benzínu a následně zhorší nebo úplně znemožní nastartování motoru. Doporučujeme tento postup: Uzavřít přívod benzínu a nechat motor běžet bez zatížení, dokud se sám nezastaví. Při předpokládaném dlouhodobém odstavení vypustit nebo odčerpat všechen benzín z nádrže. Při ponechání benzínu v nádrži déle než asi 2 měsíce a nedodržení tohoto postupu obvykle nemá následné čištění nebo profukování karburátoru vzhledem ke konstrukci karburátoru potřebný efekt. Doporučujeme výměnu karburátoru za nový.

DOPRUČUJEME SOUČASNĚ OBJEDNAT SPOTŘEBNÍ MATERIÁL ZE ZÁLOŽKY „SOUVISEJÍCÍ ZBOŽÍ

Při obdržení objednávky do 10:00 hodin odesíláme ten samý den, následující den je u Vás !