Úvod » Motory benzínové » Motor HG 200 QE, 6,5 HP,El. start, =GX200E hříd. 19,05mm


        

Motor HG 200 QE, 6,5 HP,El. start, =GX200E hříd. 19,05mm

Motor HG 200 QE, 6,5 HP,El. start, =GX200E hříd. 19,05mm

novinka

skladem

 

Skladem: 9 ks
Číslo produktu: HG200QE
naše cena bez DPH: 4 124 Kč
naše cena s DPH (21 %):
4 990 Kč

do košíku:
  ks  
  • Hřídel 19,05 mm
  • Provedení: 4-dobý, OHV, 25° skloněný, 1-válec, vzduchem chlazený
  • Obsah: 196 cm3
  • Vrtání x zdvih: 68 mm x 45 mm
  • Max. výkon: 6,5 k při 3600 ot/min
  • Zapalování: Bezkontaktní elektronické
  • Startování: elektrické + ruční
  • Obsah nádrže: 3,6 l
  • Spotřeba benzínu cca: 230 g/k/h
  • Objem oleje v motoru: 0,6 l
  • Rozměry D x Š x V: 425 x 380 x 390 mm
  • Váha bez náplní: 18kg
  • Výst. Hřídel D x L (norm. prov.): 19,05 x 65mm, vnitřní závit 5/16-24 UNF
  • Smysl otáčení CCW (proti směru hod. ručiček při pohledu na hřídel) 
  • Nové provedení osvědčeného motoru s dlouhou životností, nový, účinnější tlumič výfuku (nižší hluk), zvětšená nádrž, nové vylepšené provedení karburátoru

Tímto motorem lze přímo nahradit motory HONDA GX 160, GX200 a jim podobné typy v různých stavebních, zemědělských, zahradních a jiných strojích. Veškeré připojovací rozměry jsou shodné, výjimkou může být jiné provedení výstupního hřídele nebo ovládání plynu, ale to lze většinou přizpůsobit.

  • Připojení akumulátoru:  Po připojení akumulátoru slouží dva silné dráty, na červený připojte plus akumulátoru, na černý, spojený s kostrou,  mínus akumulátoru. Akumulátor je za chodu motoru dobíjený, při nepříliš častém startování lze napájet ještě další spotřebič (světlo ap.) do 15 W. Slabý černý drát je určen pro zastavení motoru, spojením s kostrou. Vhodný akumulátor  je 12V asi 10-20 Ah, připojujte zásadně v nabitém stavu.

 

Důležité upozornění: Ponechání benzínu v nádrži déle než asi 2 měsíce, zvláště při otevřeném uzávěru paliva, vede k zanešení trysek a dutin karburátoru příměsemi v benzínu a následně zhorší nebo úplně znemožní nastartování motoru. Doporučujeme tento postup: Uzavřít přívod benzínu a nechat motor běžet bez zatížení, dokud se sám nezastaví. Při předpokládaném dlouhodobém odstavení vypustit nebo odčerpat všechen benzín z nádrže. Při ponechání benzínu v nádrži déle než asi 2 měsíce a nedodržení tohoto postupu obvykle nemá následné čištění nebo profukování karburátoru vzhledem ke konstrukci karburátoru potřebný efekt. Doporučujeme výměnu karburátoru za nový.

 

DOPRUČUJEME SOUČASNĚ OBJEDNAT SPOTŘEBNÍ MATERIÁL ZE ZÁLOŽKY „SOUVISEJÍCÍ