Úvod » Motory benzínové » Motor HG 390 SE 13 HP EL.+ruční start, hřídel 25mm=GX390E


        

Motor HG 390 SE 13 HP EL.+ruční start, hřídel 25mm=GX390E

novinka top produkt

skladem

 

Skladem: 21 ks
Číslo produktu: HG390SE
Obsah (cm3): 400
Výkon motoru (k): 13
Startování: Ruční + Eletrické
naše cena bez DPH: 7 430 Kč
naše cena s DPH (21 %):
8 990 Kč

do košíku:
  ks  
  • Provedení: 4-dobý, OHV, 25° skloněný, 1-válec, vzduchem chlazený
  • Obsah: 389 cm3
  • Vrtání x zdvih: 88 mm x 64 mm
  • Max. výkon: 13 k při 3600 ot/min
  • Zapalování: Bezkontaktní elektronické
  • Startování: elektrické + ruční
  • Obsah nádrže: 6,5 l
  • Spotřeba benzínu cca: 230 g/k/h
  • Objem oleje v motoru: 1,4 l
  • Rozměry D x Š x V: 485 x 460 x 525 mm
  • Váha bez náplní: 35 kg
  • Výst. Hřídel D x L (válcová část): 25,0 x 60 mm, pero 7 mm
  • Smysl otáčení CCW (proti směru hod. ručiček při pohledu na hřídel)

Tímto motorem lze přímo nahradit motory HONDA GX 340, GX390 a jim podobné typy v různých stavebních, zemědělských, zahradních a jiných strojích. Veškeré připojovací rozměry jsou shodné, výjimkou může být jiné provedení výstupního hřídele nebo ovládání plynu, ale to lze většinou přizpůsobit.

Nové provedení osvědčeného motoru s dlouhou životností, nový, účinnější tlumič výfuku (nižší hluk), zvětšená nádrž, nové vylepšené provedení karburátoru

Motor s elektrickým i ručním startem, vybavený vším potřebným příslušenstvím, tj. alternátorem na setrvačníku, regulátorem dobíjení baterie, jističem, spínací skříňkou s klíčkem, el. startérem a kabely pro připojení baterie. Stačí jen připojit nabitou baterii, 12 V asi 15-30 Ah. Max. dobíjecí proud cca 2-3 A, závisí na otáčkách motoru. Možno zatížit dalším spotřebičem do 20 W, například světlem.

Upozornění: Motor s pouze ručním startem nelze dodatečně vybavit el. startérem, protože je jiný setrvačník s ozubením a vnitřním magnetem, plech pod ruční start,  někdy není upevňovací otvor pro el. startér, chybí: cívka a regulátor dobíjení,  skříňka el. instalace atd.

Důležité upozornění: Ponechání benzínu v nádrži déle než asi 2 měsíce, zvláště při otevřeném uzávěru paliva, vede k zanešení trysek a dutin karburátoru příměsemi v benzínu a následně zhorší nebo úplně znemožní nastartování motoru. Doporučujeme tento postup: Uzavřít přívod benzínu a nechat motor běžet bez zatížení, dokud se sám nezastaví. Při předpokládaném dlouhodobém odstavení vypustit nebo odčerpat všechen benzín z nádrže. Při ponechání benzínu v nádrži déle než asi 2 měsíce a nedodržení tohoto postupu obvykle nemá následné čištění nebo profukování karburátoru vzhledem ke konstrukci karburátoru potřebný efekt. Doporučujeme výměnu karburátoru za nový.

 DOPRUČUJEME SOUČASNĚ OBJEDNAT SPOTŘEBNÍ MATERIÁL ZE ZÁLOŽKY „SOUVISEJÍCÍ ZBOŽÍ

Při obdržení objednávky do 10:00 hodin odesíláme ten samý den, následující den je u Vás !

X

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.