Úvod » Motory benzínové » Motor HG 210 Q, 7,0 HP,ruční start, hříd. 19,05mm


        

Motor HG 210 Q, 7,0 HP,ruční start, hříd. 19,05mm

Motor HG 210 Q, 7,0 HP,ruční start, hříd. 19,05mm

novinka akce top produkt

 

Skladem: 18 ks
Číslo produktu: HG210Q
běžná cena 4 790 Kč
naše cena bez DPH: 3 545 Kč
naše cena s DPH (21 %):
4 290 Kč

do košíku:
  ks  

Palcová hřídel 19,05=3/4“

Nové provedení osvědčeného motoru se zvýšeným  max. výkonem 7 koní. Tohoto  výkonu je dosaženo zvětšením vrtání na 70mm a zdvihu na 55mm, novým  typem vyladěného karburátoru,  zvětšením ventilů a sací a výfukové soustavy a zdokonalením chlazení. Motor má také nový, účinnější tlumič výfuku (nižší hluk), zvětšenou nádrž, nové vylepšené provedení karburátoru, nový vzduchový filtr.

Tímto motorem  lze přímo nahradit motory typu GX 160, 200, protože veškeré připojovací a zástavbové rozměry spodní i zadní příruba, hřídel  jsou stejné.

Provedení: 4-dobý, OHV, 25° skloněný, 1-válec, vzduchem chlazený

  • Obsah: 212 cm3
  • Vrtání x zdvih: 70mm x 55 mm
  • Max. výkon: 7 k při 3600 ot/min
  • Zapalování: Bezkontaktní elektronické
  • Startování: ruční
  • Obsah nádrže: 3,6 l
  • Spotřeba benzínu cca: 230 g/k/h
  • Objem oleje v motoru: 0,6 l
  • Rozměry D x Š x V: 425 x 380 x 390 mm
  • Váha bez náplní: 19 kg
  • Výst. Hřídel D x L palcová (válcová část): 19,05 x 65mm, vnitřní závit 5/16-24 UNF Smysl otáčení CCW (proti směru hod. ručiček při pohledu na hřídel)

Tímto motorem lze přímo nahradit motory HONDA GX 160, GX200 a jim podobné typy v různých stavebních, zemědělských, zahradních a jiných strojích. Veškeré připojovací rozměry jsou shodné, výjimkou může být jiné provedení výstupního hřídele nebo ovládání plynu, ale to lze většinou přizpůsobit.

Upozornění: Motor s pouze ručním startem nelze dodatečně vybavit el. startérem, protože je jiný setrvačník s ozubením a vnitřním magnetem, plech pod ruční start,  někdy není upevňovací otvor pro el. startér, chybí: cívka a regulátor dobíjení,  skříňka el. instalace atd.

Důležité upozornění: Ponechání benzínu v nádrži déle než asi 2 měsíce, zvláště při otevřeném uzávěru paliva, vede k zanesení trysek a dutin karburátoru příměsemi v benzínu a následně zhorší nebo úplně znemožní nastartování motoru. Doporučujeme tento postup: Uzavřít přívod benzínu a nechat motor běžet bez zatížení, dokud se sám nezastaví. Při předpokládaném dlouhodobém odstavení vypustit nebo odčerpat všechen benzín z nádrže. Při ponechání benzínu v nádrži déle než asi 2 měsíce a nedodržení tohoto postupu obvykle nemá následné čištění nebo profukování karburátoru vzhledem ke konstrukci karburátoru potřebný efekt. Doporučujeme výměnu karburátoru za nový.

 DOPRUČUJEME SOUČASNĚ OBJEDNAT SPOTŘEBNÍ MATERIÁL ZE ZÁLOŽKY „SOUVISEJÍCÍ ZBOŽÍ

Při obdržení objednávky do 10:00 hodin odesíláme ten samý den, následující den je u Vás !