ZBOŽÍ V AKCI

KONTAKTY

NÁŘADÍ HLAVA s.r.o.
Brodská 485
513 01 Semily
tel: +420 481 621 329
info@enhlava.cz

Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

 

1. Všeobecné ustanovení


Učiněním závazné objednávky kupující stvrzuje, že souhlasí s těmito obchodními podmínkami. Vztahy mezi kupujícím a  prodávajícím,  které stanoví  tyto  obchodní podmínky, jsou pro obě strany závazné.  Obrázky produktů v internetovém obchodě mají ilustrační charakter a nemusí odpovídat skutečnosti. Objednávka je návrhem kupní smlouvy a kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím. 

2. Objednání zboží

Před objednáním si pečlivě rozmyslete, co přesně chcete objednat. Pokud máte pochybnosti, můžete se písemně dotázat na centraly@enhlava.cz. Naše zboží je zpravidla záměnné s produkty Heron, Honda a podobnými. Nemusí to však platit ve všech případech, například Honda vyráběla vždy několik verzí. Náhradní díly jsou  především určeny pro naše produkty. Ve většině případů je lze použít i pro výrobky jiných firem, ale toto použití je plně na riziko kupujícího. 

 
Objednávky zboží lze uskutečnit přes e-shop, zasílat e-mailem (centraly@enhlava.cz) a poštou.

Telefonické objednávky nejsou přijímány.  Objednávka  je  platná pouze v případě,  že  obsahuje  jméno, příjmení, nebo název firmy, plnou adresu vč. PSČ a telefonu, dodací adresu, pokud se liší od adresy zákazníka,  u firem IČ, DIČ, telefon, přesné označení objednávaného zboží.


Objednávka bude potvrzena, jen pokud je to na ní výslovně požadováno, stejně tak informace o odeslání zboží, pokud je v okamžiku  přijetí objednávky skladem.  Pokud zboží momentálně skladem  není ( = skladem  0 ks), nelze jej objednat, objednávku  dále neevidujeme.

Ceny zboží v e-shopu se mohou lišit od cen v kamenném obchodě. Prodávající  má  právo  odmítnout  objednávku,  pokud  kupující  dříve nesplnil  svůj  závazek  odebrat  zboží  a  zaplatit kupní cenu, popř. jinak porušil obchodní podmínky

prodávajícího, nebo je v prodlení s platbami ve prospěch prodávajícího.

 

Upozornění pro objednávky náhradních dílů pro elektrocentrály


Náhradní díly jsou určeny pro elektrocentrály a motory Nářadí Hlava s.r.o., a  Garant, jsou kompatibilní pro elektrocentrály zn. Heron, můžou být použitelné i pro elektrocentrály a motory jiných značek ( některé verze motorů Honda), avšak vzhledem k množství typů na trhu v žádném případě nezaručujeme, že budou shodné. Při použití do jiných typů elektrocentrál a motorů nezaručujeme, že díl musí být  100% shodný a  neneseme žádnou odpovědnost za možné škody, ani neposkytujeme záruku. Riziko možného poškození ND nebo centrály nese zákazník v plném rozsahu.


Při objednávce ND je vhodné uvést typ, rok výroby a výrobní číslo elektrocentrály řady BC (tyto údaje jsou na každé elektrocentrále na štítku) nebo motoru.

Montáž nebo výměna dílů vyžaduje odborné znalosti (technické údaje nových dílů) a u el. dílů i potřebné vybavení (měřící přístroje, přípravky apod.).   Například při namontování nové AVR regulace do vadného generátoru nebo generátoru jiného výrobce s jinými parametry je možné zničení tohoto nového dílu.

 

3. Zrušení objednávky

 

Objednávku lze zrušit do 10:00 hodin  následujícího dne od  jejího přijetí bez uvedení důvodu.

Prodejce má právo zrušit objednávku: 

  • pokud se zboží již nevyrábí nebo nedodává
  • pokud se výrazně změnila cena nebo byla chybně stanovena
  • zboží je dlouhodobě nedostupné
  • akční ceny platí do vyprodání zásob a není na ně právní nárok

V případě, že výše uvedená situace nastane, bude se zákazníkem individuálně řešena.

 

4. Přepravné a balné

V rámci České republiky objednané zboží zasíláme přepravní společností DPD s.r.o. a to na dobírku.

 Umožňujeme rovněž osobní odběr na adrese naší prodejny v Semilech.

 Detailní podmínky, včetně cen naleznete v sekci Doprava a Platba

 

 Při přebírání zásilky pečlivě zkontrolujte, zda není jakkoliv poškozen obal zásilky.Pokud je zásilka při dodání poškozena, je nutné s přepravní firmou sepsat zápis o škodě a pořídit fotodokumentaci. Toto obratem zaslat na e-mail info@enhlava.cz Pokud není tento postup dodržen, nelze poškození přepravou uznat jako oprávněnou reklamaci!

 Při lehkém poškození obalu potvrďte jako "Převzetí s výhradou" důvod poškozený obal.

 

5. Dodací lhůta


Dodací lhůta u zboží, které je skladem je 1-2 dny

6. Platební podmínky

Umožňujeme následující možnosti platby:

  • hotově na adrese naší prodejny
  • dobírka
  • převodním příkazem (platba na fakturu se splatností 14 dní) - pouze pro stálé odběratele s dobrou platební morálkou

 

Detailní podmínky, včetně cen naleznete v sekci Doprava a Platba

 

7. Odstoupení od smlouvy při nákupu přes Internetový obchod

Vrácení zaslaného zboží je možné v souladu s reklamačním řádem a zákonen 367/2000Sb bez uvedení důvodu

do 14 dnů (§ 53 odst. 7 OZ)


POZOR – následující práva má kupující pouze v případě, že je spotřebitelem ve smyslu občanského zákoníku, nepodnikající osoba. Tato práva tedy nemají kupující, kteří jednají v rámci své obchodní nebo podnikatelské činnosti, tj.  firmy s IČ

Vyjádření prodejce, zda bude žádosti o vrácení zboží vyhověno a zda jsou splněny všechny podmínky, bude spotřebiteli oznámeno do 30 dnů od data doručení vraceného zboží na adresu prodejce. V případě přijetí vraceného zboží zpět prodejcem, musí klient následně podepsat dobropis na zboží, který mu bude zaslán a podepsaný dobropis odeslat zpět na adresu prodejce. Na základě tohoto podepsaného dobropisu bude spotřebiteli vyplacena částka za vrácené zboží.



Aby bylo zboží přijato zpět a byla vrácena celá kupní cena, musí být splněny následující podmínky:

  • zboží musí být vráceno kompletní, v původním stavu, včetně originálních obalů
  • zboží ani obal nesmí být jakkoliv poškozeny
  • zboží nesmí jevit známky opotřebení,používání nebo stopy po montáži
  • zboží musí být vráceno prodávajícímu nejpozději 14 den od prvního dne následujícího od převzetí zboží.
  • nákup musí být učiněn  fyzickou osobou - nepodnikatelem
  • zboží musí být vráceno stejným způsobem jako bylo dodáno (na paletě atd)


Při odeslání vráceného zboží je potřeba postupovat obdobně jako při reklamaci. Uveďte číslo faktury,

která byla dodána se zbožím a další požadované údaje včetně čísla Vašeho účtu. Do popisu uveďte,

že zboží je vraceno v zákonné lhůtě 14 dnů. Důvod vracení zboží není třeba uvádět. Pokud budete mít

požadavek na vrácení kupní ceny složenkou, pak z vracené částky bude odečten manipulační poplatek, který vybírá Česká pošta za převod peněz složenkou (od 35,- Kč)

Odstoupit od smlouvy nelze, pokud

  • bylo zboží upraveno dle přání spotřebitele
  • s plněním služeb bylo započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění
  • zboží nese známky používání nebo je poškozeno
  • byly náhradní díly namontované odborně nezpůsobilou osobou (opravy svépomocí mimo odborný servis)

 

8. Reklamace a záruka


Případné reklamace jsou vyřizovány individuálně v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen

zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné zjištěné vady a

poškození je povinen neprodleně hlásit naší firmě do 24 hodin po převzetí zboží a připojit fotodokumentaci.

Za vady vzniklé přepravcem neručíme.


Na  zboží se vztahuje zákonná lhůta

  • 24 měsíců při prodeji podle občanského zákoníku (fyzická osoba, nepodnikající)
  • 12 měsíců při prodeji podle Obchodního zákoníku (firma, podnikající FO, mající IČ)
  • 3 měsíce na opravy záruční či pozáruční
  • 6 měsíců na náhradní díly 

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.


Záruka platí pouze na území ČR.

Záruka se nevztahuje zejména na:

  • vady vzniklé běžným používáním a opotřebením
  • nesprávným použitím výrobku
  • neopatrnou manipulací
  • nedodržením návodu k použití či montáži
  • díly podléhající rychlému opotřebení nebo s omezenou životností
  • náhradní díly namontované odborně nezpůsobilou osobou (opravy svépomocí mimo odborný servis)

Konkrétní podmínky záruky jsou uvedeny v záručním listu k jednotlivému zboží (pokud byl vydán).

Postup při reklamaci:

  • neprodleně nás o reklamaci informujte e-mailem, telefonicky či písemně
  • reklamované zboží nebo jeho část (dle telefonické domluvy) zašlete poštou, přepravní službou atd. na
  • adresu firmy (ne na dobírku!)
  • k zásilce připojte důvod reklamace, vaši adresu a telefon, doklad o koupi, a kopii řádně vyplněného a potvrzeného záručního listu (pokud byl vydán)

Reklamace je vyřizována nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku (převzetí reklamovaného zboží naší firmou).

9. Záruční a pozáruční opravy


Naše firma zajišťuje veškeré záruční i pozáruční opravy zboží zakoupeného v naší firmě. V rámci oprav lze objednat i jednotlivé náhradní díly - pokud díly nenajdete v našem e-shopu, pak zašlete poptávku e-mailem.

10. Podmínky a slevy pro další prodejce


V rámci velkoobchodu dodáváme zboží i pro další prodejce.

Obchodní podmínky a slevy pro tyto subjekty jsou individuální dle dohody a objemu odebraného zboží, po předložení příslušných dokladů dokládajících obchodní nebo montážní činnost. Platba na fakturu je umožněna při min. čtvrtém odběru a každá další umožněna po úhradě předchozích faktur.


11. Zpracování osobních údajů


Zákazník souhlasí s tím, že prodávající bude jeho osobní údaje získané v souvislosti se smluvním vztahem

zpracovávat pro marketingové a obchodní účely, toto vše při respektování platných právních předpisů,

zejména zákona č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů. Tento souhlas může být kdykoliv odvolán a to

výslovným prohlášením kupujícího učiněným písemnou formou a zaslaným prodávajícímu.


Tyto obchodní podmínky jsou platné od 01.02.2015 do jejich změny.