Úvod » Motory benzínové » Motor HG 210 SE, 7.0 HP, el. start, hříd. 20,0 mm


        

Motor HG 210 SE, 7.0 HP, el. start, hříd. 20,0 mm

Motor HG 210 SE, 7.0 HP, el. start, hříd. 20,0 mm

 

Skladem: 31 ks
Číslo produktu: HG210SE
Cena před slevou 6 290 Kč
naše cena bez DPH: 4 785 Kč
naše cena s DPH (21 %):
5 790 Kč

do košíku:
  ks  

Elektrický start, metrická  hřídel 20,0 mm

Nové provedení osvědčeného motoru se zvýšeným  max. výkonem 7 koní. Tohoto  výkonu je dosaženo zvětšením vrtání na 70mm a zdvihu na 55mm, novým  typem vyladěného karburátoru,  zvětšením ventilů a sací a výfukové soustavy a zdokonalením chlazení. Motor má také nový, účinnější tlumič výfuku (nižší hluk), zvětšenou nádrž, nové vylepšené provedení karburátoru, nový vzduchový filtr.

Tímto motorem  lze přímo nahradit motory typu GX 160, 200, protože veškeré připojovací a zástavbové rozměry spodní i zadní příruba, hřídel  jsou stejné.

Provedení: 4-dobý, OHV, 25° skloněný, 1-válec, vzduchem chlazený

  • Obsah: 212 cm3
  • Vrtání x zdvih: 70mm x 55 mm
  • Max. výkon: 7 k při 3600 ot/min
  • Zapalování: Bezkontaktní elektronické
  • Startování:  elektrické + ruční
  • Obsah nádrže: 3,6 l
  • Spotřeba benzínu cca: 230 g/k/h
  • Objem oleje v motoru: 0,6 l
  • Rozměry D x Š x V: 425 x 380 x 390 mm
  • Váha bez náplní: 19 kg
  • Výst. Hřídel D x L metrická (válcová část): 20 x 50 mm, vnitřní závit M 8
  • Smysl otáčení CCW (proti směru hod. ručiček při pohledu na hřídel)

Tímto motorem lze přímo nahradit motory HONDA GX 160, GX200 a jim podobné typy v různých stavebních, zemědělských, zahradních a jiných strojích. Veškeré připojovací rozměry jsou shodné, výjimkou může být jiné provedení výstupního hřídele nebo ovládání plynu, ale to lze většinou přizpůsobit.

 

Připojení akumulátoru:  Po připojení akumulátoru slouží dva silné dráty, na červený připojte plus akumulátoru, na černý, spojený s kostrou,  mínus akumulátoru. Akumulátor je za chodu motoru dobíjený, při nepříliš častém startování lze napájet ještě další spotřebič (světlo ap.) do 15 W. Slabý černý drát je určen pro zastavení motoru, spojením s kostrou. Vhodný akumulátor  je 12V asi 10-20 Ah, připojujte zásadně v nabitém stavu.

 

Důležité upozornění: Ponechání benzínu v nádrži déle než asi 2 měsíce, zvláště při otevřeném uzávěru paliva, vede k zanesení trysek a dutin karburátoru příměsemi v benzínu a následně zhorší nebo úplně znemožní nastartování motoru. Doporučujeme tento postup: Uzavřít přívod benzínu a nechat motor běžet bez zatížení, dokud se sám nezastaví. Při předpokládaném dlouhodobém odstavení vypustit nebo odčerpat všechen benzín z nádrže. Při ponechání benzínu v nádrži déle než asi 2 měsíce a nedodržení tohoto postupu obvykle nemá následné čištění nebo profukování karburátoru vzhledem ke konstrukci karburátoru potřebný efekt. Doporučujeme výměnu karburátoru za nový.

 DOPRUČUJEME SOUČASNĚ OBJEDNAT SPOTŘEBNÍ MATERIÁL ZE ZÁLOŽKY „SOUVISEJÍCÍ ZBOŽÍ

Při obdržení objednávky do 10:00 hodin odesíláme ten samý den, následující den je u Vás !