Úvod » Motory benzínové » Motor HG 200 SE, 6,5 HP, el. start, =GX200E hříd. 20mm


        

Motor HG 200 SE, 6,5 HP, el. start, =GX200E hříd. 20mm

Motor HG 200 SE, 6,5 HP, el. start, =GX200E hříd. 20mm

 

Skladem: 39 ks
Číslo produktu: HG200SE
Obsah (cm3): 200
Výkon motoru (k): 6,5
Startování: Ruční + Eletrické
Cena před slevou 6 290 Kč
naše cena bez DPH: 4 702 Kč
naše cena s DPH (21 %):
5 690 Kč

do košíku:
  ks  
  • Hřídel 20 mm

  • Provedení: 4-dobý, OHV, 25° skloněný, 1-válec, vzduchem chlazený
  • Obsah: 196 cm3
  • Vrtání x zdvih: 68 mm x 45 mm
  • Max. výkon: 6,5 k při 3600 ot/min
  • Zapalování: Bezkontaktní elektronické
  • Startování: elektrické + ruční
  • Obsah nádrže: 3,6 l
  • Spotřeba benzínu cca: 230 g/k/h
  • Objem oleje v motoru: 0,6 l
  • Rozměry D x Š x V: 425 x 380 x 390 mm
  • Váha bez náplní: 18kg
  • Výst. Hřídel D x L (norm. prov.): 20 x 50
  • Smysl otáčení CCW (proti směru hod. ručiček při pohledu na hřídel)
  •  
  • Nové provedení osvědčeného motoru s dlouhou životností, nový, účinnější tlumič výfuku (nižší hluk), zvětšená nádrž, nové vylepšené provedení karburátoru

    Tímto motorem lze přímo nahradit motory HONDA GX 160, GX200 a jim podobné typy v různých stavebních, zemědělských, zahradních a jiných strojích. Veškeré připojovací rozměry jsou shodné, výjimkou může být jiné provedení výstupního hřídele nebo ovládání plynu, ale to lze většinou přizpůsobit.

  • Připojení akumulátoru:  Po připojení akumulátoru slouží dva silné dráty, na červený připojte plus akumulátoru, na černý, spojený s kostrou,  mínus akumulátoru. Akumulátor je za chodu motoru dobíjený, při nepříliš častém startování lze napájet ještě další spotřebič (světlo ap.) do 15 W. Slabý černý drát je určen pro zastavení motoru, spojením s kostrou. Vhodný akumulátor  je 12V asi 10-20 Ah, připojujte zásadně v nabitém stavu.
  •  

    Důležité upozornění: Ponechání benzínu v nádrži déle než asi 2 měsíce, zvláště při otevřeném uzávěru paliva, vede k zanešení trysek a dutin karburátoru příměsemi v benzínu a následně zhorší nebo úplně znemožní nastartování motoru. Doporučujeme tento postup: Uzavřít přívod benzínu a nechat motor běžet bez zatížení, dokud se sám nezastaví. Při předpokládaném dlouhodobém odstavení vypustit nebo odčerpat všechen benzín z nádrže. Při ponechání benzínu v nádrži déle než asi 2 měsíce a nedodržení tohoto postupu obvykle nemá následné čištění nebo profukování karburátoru vzhledem ke konstrukci karburátoru potřebný efekt. Doporučujeme výměnu karburátoru za nový.

 

DOPRUČUJEME SOUČASNĚ OBJEDNAT SPOTŘEBNÍ MATERIÁL ZE ZÁLOŽKY „SOUVISEJÍCÍ ZBOŽÍ

 

Při obdržení objednávky do 10:00 hodin odesíláme ten samý den, následující den je u Vás !

 

XXX

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.